Lietuviai ir estai internetinėse vaistinėse taupo laiką, o latviai – pinigus

internetine vaistineBaltijos šalyse atlikto nepriklausomo tyrimo duomenimis svarbiausia priežastis lemianti lietuvių ir estų apsipirkimą internete yra laiko taupymas, latvių argumentai – patrauklesnė kaina. „Eurostat“ duomenys atskleidė ir daugiau netikėtų Baltijos šalių gyventojų įpročių.

Lyčių skirtumai

Daugiau nei pusė lietuvių renkasi internetine vaistine, norėdami sutaupyti laiko, tačiau pinigų taupymas jiems yra pažįstamas jausmas. Įdomu tai, kad didžioji dalis respondenčių internetine vaistine renkasi norėdamos sutaupyti kelias minutes brangaus laiko ir išvengti stumdymosi eilėse su mažamečiais vaikais. Tuo tarpu vyrų pasirinkimą lemia laikas ir noras pagauti kuo geresnę akciją.

Latvijoje ir Estijoje situacija panaši. Tačiau ten moterys linkusios apsipirkimui rinktis internetine vaistine dėl galimybės neskubėti renkantis preparatus. Taip pat galimybės skirti laiko bet kuriuo paros metu šiai procedūrai.

Apsipirkimas internete populiarėja

Atlikta apklausa atskleidė ir kitus papildomus faktus apie internetine vaistine. Panašu, kad tokia paslauga bent kartą gyvenime naudojosi beveik pusė respondentų (44 proc. lietuvių. 64 proc. Estijos gyventojų ir 55 proc. – latvių).

Lietuvoje tarp populiariausių vaistinių pateko: gintarinė vaistinė internetu, camelia vaistinė internetu, euro vaistinė, norfos vaistinė ir benu vaistine. Jos visos lankytojus viliojo skirtingomis vertėmis, tarkim, camelia vaistine darbo laikas ir camelia vaistine vaistu kainos. Tuo tarpu, gintarinė vaistinė akcijos skatino klientus tapti lojaliais.

Kitas paradoksas mūsų šalyje yra tas, kad nors mažiausias iš visų trijų valstybių gyventojų skaičius naudojosi internetinėmis parduotuvėmis, jose išleista bendra pinigų suma perspjovė kitas dvi Baltijos seses.

Apklausa atskleidė, kad tarpusavyje konkuruojančioms vaistinėms, kitaip nei elektroninėms parduotuvėms nereikia konkuruoti su tradicinėmis prekybos vietomis. Ekspertai teigia, kad Lietuvoje įsitvirtinę keli žinomi vaistinių tinkle pavadinimai puikiai konkuruoja tokioje mažoje rinkoje. Internetas dažnai tampa kaip papildoma vertė lankytojams. Todėl internete galioja visos lojalumo kortelės, akcijos ir įvairūs žaidimai.

Tyrime dalyvavo vidutinio amžiaus, vidutines pajamas ir aukštąjį išsilavinimą turintys bei savo šalyje gyvenantys asmenys. Todėl tai jokiu neparodo bendrų tendencijų, kurioms didelę įtaką turi garbaus amžiaus senjorų pirkimo įpročiai, bei studentų ar emigrantų tradicijos.

Bookmark the permalink.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.